یه جایی برای من

همه چیز پلو

یه جایی برای من

همه چیز پلو

جواب کنکور

سلام به همگی


دوستان عزیز جواب کنکورم اومد و ثبت نامم کردم -


مهندسی برق - کارشناسی - دانشگاه سراسری ایلام


از همه ی دوستان بخاطر حضورشون متشکرم

نظرات 5 + ارسال نظر
الهام چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 05:06 ب.ظ http://www.riazidan-javan.blogfa.com

سلام دوست عزیز.تبریک عرض میکنم.انشاا... در تمومی عرصه های زندگیتون موفقیت و پیشرفت رو کسب کنید.شااااد باااااشید.

ممنون دوست عزیز

سحر پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 11:14 ق.ظ

سلام...
شنبه یعنی 30 شهریور یه آپ مخصوص دارم حتما بیای هاااااااااااااااااااااااااا

ها ؟

چشم

سحر پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 09:35 ق.ظ

ده ی مبارک بیت ایشالله ... به سلامتی... شیرینی من نانترشیم ئه ویت!!!

سلام

حتما"!!!

emtp چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 05:53 ب.ظ

سلام
مبارک باشه امیدوارم موفق باشین

سلام

ممنونم - انشاا..

ساعت چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 04:34 ب.ظ http://www.tiktak1572.blogfa.com

سلام دوستم....
باورت نمی شه وقتی آجیم گفت اینو قبول شدی خیلی خیلی خوش حال شدم هم رشته ات هم دانشگات خوبه ...
خیلی بهت تبریک می گم ایشالا موفق باشی....ببخشید نشد بهت زنگ بزنم و شخصا بهت تبریک بگم چون یه کم درگیر بودم...

سلام ابجی دوستم - خوبی؟ ممنون - از خوشحالی دوستان خوشحالم - لطف داری

یه جورایی خدا جواب زحماتمو توپ داد -

راستش همینشم خوشحال شدم زنگ هم فدای سرت -

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.